piątek, 29 czerwca 2012

Clarins, Beauty Flash Balm

"Idealna kuracja ożywiająca cerę przed wielkim wyjściem i zawsze kiedy czujesz, że skóra potrzebuje zastrzyku energii. Natychmiast "rozpromienia" cerę, rozjaśnia ją, ożywia i wyrównuje naturalny koloryt, wygładza drobne zmarszczki, zmiękcza i nawilża. Lekko napina i kontur twarzy: skóra odzyskuje jędrność i gładkość, daje efekt mini-liftingu. Doskonale nadaje się pod makijaż, który wyjątkowo pięknie się trzyma. Można zmyć nadmiar po kilkunastu minutach, albo zostawić na twarzy, można też zastosować na noc. Do nakładania 2 - 3 razy w tygodniu, lub w zależności od potrzeb.
Składniki aktywne:
Wyciąg z alg (rozjaśnia, dodaje blasku, ożywia)
Wyciąg z oliwek (wyrównuje, "lifuje", ma działanie anty-rodnikowe, tonuje, naprawia skórę)
Wyciąg z ryżu (działanie anty-rodnikowe)
Wyciąg z oczaru wirginijskiego (działa anty-rodnikowo, ściągająco, chroni cerę)"
   Źródło wizaż.pl 




Maseczkę kupiłam jakiś czas temu w strefie bezcłowej. Od zawsze była na mojej "chciejoliście" po niezłych opiniach na wizażu klik!.
Cena od zawsze skutecznie mnie zniechęcała. 120zł za 50ml maseczki?! Szaleństwo! 
Wpadła mi do koszyka przy okazji dużych zakupów, widzę w torebce dużo produktów i jakoś tak mi nie szkoda tego portfela ;) 

Moje wrażenia przy pierwszym użyciu : WTF?! 
* Zrolowała mi się 
* Na twarzy ciastko 
* Nie widziałam żadnego rozświetlenia, ożywienia i niczego co obiecuje producent.

A wszystko dlatego, że nałożyłam na twarz dużo za dużo, przyzwyczajona faktem, że maseczki się nie oszczędza. Poza tym pięknie pachnie, ma przyjemną konsystencję i śliczny brzoskwiniowy kolor.

Drugie podejście, 
Cieniutka warstewka nałożona pędzlem dała niesamowite efekty! 




Teraz stosuję ją jako bazę pod makijaż, nie daje jej wyschnąć nakładam podkład i jest nie do zdarcia. Twarz wygląda promiennie, zdrowo widzę na niej efekt glow, który bardzo lubię.
Skład

Opis producenta

18 komentarzy:

  1. ciekawy produkt, ale cena spora ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena spora to fakt, ale polecam poprosic o probke np. w Sephorze i zobaczyc jak extra dziala ;)

      Usuń
  2. bardzo ciekawa recenzja ;)))

    pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli lubisz podróże, jesteś ciekawa świata i interesujesz się "tym, co inne", to zapraszam na nowy blog o podróżach i świecie. Znajdziesz na nim sporo ciekawostek dotyczących życia w innych krajach. Razem stwórzmy miejsce, gdzie będziemy mogły marzyć o podróżach!
    http://kanapowe-podroze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena nie zachęca niestety. Myślałam nad tym produktem, ale faktycznie najpierw musiałabym mieć próbkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie bym spróbowała ;) muszę rozejrzeć się za próbką !
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wlasnie zakupilam i pod makijaz jest rewelacyjna i podklad wyglada przecudnie @:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Postaram się aż o próbkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez poszukam chyba probki do przetestowania

    zapraszam do siebie w wolnej chwili
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Raz na jakiś czas ten Beauty Flash Balm jest dość fajny, podejrzewam, że na dłuższą metę u mnie lekko pory zatykał. I zgadzam się - w jego wypadku mniej znaczy lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio stosuje go codziennie i nie zauważyłam zapychania. Ale będę chuchać na zimne.
      Dzięki za komentarz!

      Usuń
  11. potrzebna mi próbka i to na już haha ;))
    Dodaje Cię do Obserwowanych
    Pozdrawiam
    Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie wyśle!! :) NApisz mi maila :
      arabska.guma@gmail.com

      Usuń