wtorek, 30 września 2014

Kosmetyczne Skarby cz.3 Podkłady

Ciągle szukam ideału. Choć być może już znalazłam...Kto wie? :)

Trzecia część serii o kosmetycznych skarbach. Dziś ostatni dzień chłopięctwa a ja zdążyłam spłodzić tylko 3 posty. Może coś poza akcją też Wam pokaże.
Niektóre z Was pomyślą, że oszalałam, że kolekcja jest stanowczo za duża i cóż ja mogę powiedzieć, zgadzam się z Wami , ale nie maluję tylko siebie więc musicie mi wybaczyć :)

 Klasyka czyli podkłady Dior. W chwili obecnej posiadam 3 i jeden z nich to miłość od pierwszego użycia. Mówię tu o DIORSKIN STAR 020 (STUDIO MAKEUP SPECTACULAR BRIGHTENING WEIGHTLESS PERFECTION), ideał o przedłużonej trwałości rozświetlający poprostu idealny. Na dniach pojawi się recenzja.
Następna perełka to DIORSKIN FOREVER 020 bardzo wodnisty podkład o dość mocnym kryciu i sporym wykończeniem matowym. 
Ostatni nie najgorszy i bardzo prze zemnie lubiany DIORSKIN NUDE 022 . Jest to nowa podobno ulepszona wersja ideału. Niestety jak to bywa w koncernach i ich ulepszaniu wszystko popsuli ;( Nadal jest cudowny ale czegoś mu brakuje. ( Egzemplarz, który mam użyłam 2 razy i chętnie go sprzedam)  


 GUERLAIN to klasa sama w sobie. Mówi się, że produkty tej firmy można kupować w ciemno. Oba podkłądy bardzo lubię GUERLAIN PARURE DE EXTREME 02 jest już podobno wycofany. W opakowaniu zostało ok 1/3 produktu i staram się oszczędzać jak mogę! Idealny długotrwały podkład o wodnistej konsystencji pięknym zapachu wykończeniu. Miłość na zawsze.
GUERLAIN PARURE DE LUMIERE 02 nie przypadł mi tak bardzo do serca jak jego brat. Jest to lekki nawilżający podkład o kryciu lekkim do średniego. (W opakowaniu zostało ponad 3/4 produktu chętnie sprzedam)
 ESTEE LAUDER Double Wear Fresco to podkład do zadań specjalnych. Jest w stanie wytrzymać w każdych warunkach. Całonocna impreza? Proszę bardzo. Nałożony umiejętnie wygląda bardzo naturalnie. Nie zgadzam się z opiniami że tworzy maskę. Lubię ale nie na co dzień.
ESTEE LAUDER DayWear Multi-Protection Anti-Oxidant Sheer Tint Relase Moisturizer O Panie! dłuższej nazwy się nie dało? W sumie nie wiem czemu umieściłam go w podkładach skoro to krem koloryzujący. Nie mam o nim opini kupiłam latem używałam na urlopie. jest to 15ml miniaturka kupiona w promocji,
ESTEE LAUDER Double Wear Light 02 Tego podkładu nie trzeba przedstawiać chyba nikomu. Młodszy i delikatniejszy brat Double Wear. Długo nie mogłam się do niego przekonać wszystkie próbki wyglądały u mnie po prostu źle. w końcu z myślą o klientach chciałam kupić choć jeden kolor. Nadarzyła się okazja na miniaturki 15ml więc kupiłam 4 (każda za 20zł!) i albo testowałam kiedyś coś innego albo moja skóra się zmieniła. Jest świetny!
Kanebo SENSAI FLUID FINISH FF103 warm beige  to bardzo nawilżający średnio kryjący podkład. To moja 2 buteleczka i..ostatnia już. Tak jak w przypadku NUDE od Diora została zmieniona receptura tego podkładu. Po rewolucji stał się gęsty bardzo treściwy i po pewnym czasie zaczął oksydować na skórze...
 SHISEIDO Radiant Lifting Foundation 040 Natural Fair Ochre To podkład teoretycznie do skóry dojrzałej ale uważam że idealnie nadaje się do skóry suchej jaką ja posiadam. Bardzo treściwy nawilżający ma takie mokre wykończenie.
Clinique even better kiedyś mój ulubiony podkład. Dziś odrobinę zapomniany, ale całkiem w porządku!
RIMMEL WAKE ME UP 100 Ivory rozświetlający i pobudzający podkład. Kupiłam bo taki zachwalany i lubiany. W porządku ale szału nie ma. Dobry na co dzień.
LOREAL NUDE MAGIQUE BB CREAM Jedyny BB krem który aktualnie posiadam. Jego recenzja znajduje się już na blogu.
BOURJOIS Healthy Mix 52 Bardzo lubię ten podkład i bardzo żałuje, że nie udało mi się go wypróbować w starej wersji. Lekki ale kryjący pięknie pachnie twarz wygląda na wypoczętą jednolitą. Bardzo dobry drogeryjny podkład. 


Ufff kto dobrnął do końca palec pod budkę! 
Macie któryś z tych podkładów? Jakie są Wasze ulubione? :) 


Buziak!






22 komentarze:

  1. Podkład DW- EL dla mojej mieszanej cery jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam skórę suchą i też go lubie! Moja mama ma mieszaną i zurzyła już chyba z 10 buteleczek.

      Usuń
  2. Uwielbiam wake me up :) Ten bb krem wygląda interesująco:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wake mi up, lubiłam wiosną. Super, że masz ulubiony podkład!

      Usuń
  3. Posiadam EsteeLauder i lubię go bardzo ,polecam Revlon color stay daje naprawdę podobny efekt i jest dużo tańszy. Wake me up jest ok ale również uważam, ze ten cały szum wokół tego podkładu jest bezsensowny. Posiadam mala probeczke Clinique i przyznam, ze jest on całkiem fajny. Czekam na Diorowa recenzje, może się skusze ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Revlon zupełnie się u mnie nie sprawdził, za to klientki bardzo go lubią. Dior jest genialny! Moze jutro uda mi się wrzucić recenzje.

      Usuń
  4. Piękna kolekcja :) Znam i mam tylko Bourjouis i lubię :) Marzy mi się Guerlain Parure albo Chanel - tego nie wiem na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kolekcja :) Mam Nude, Star i DW Light. Wszystkie lubię, ale ideałami nie są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dotrwalam do konca :D dior forever mam ale nie wiem czy zaliczylabym go do mocno kryjacych... nude to nie moja bajka bo twarz za szybko mi sie w nim swieci ale czaje sie teraz na stara :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja porzuciłam wszelkie podkłady płynne na rzecz minerałków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś używałam minerałów z Bare Minerals. Ale na codzień nie lubie. Za dużo roboty i nie raz mi się wysypały :D

      Usuń
  8. nie mogę mieć podkładów diora, bo wszystkie na mnie ciemnieją. miałam próbkę tego Guerlain, ale nawet najjaśniejszy jest za ciemny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz baaardzo jasną skórę. Na mnie ciemnieją podkłady YSL i niektóre Chanele.

      Usuń
    2. na mnie nie ciemnieje tylko jeden podkład - GA Maestro:) wszystkie inne ciemnieją, ale Dior wybitnie

      Usuń
  9. Bardzo kubię tego Diorka;) znam tez DW i bardzo długo u mnie gościł. Niedawno sie wykończył i chwilowo mi go nie brak, bo kilka lat razem spędziliśmy ;) Chociaz pewnie przyjdzie dzień, w którym po niego polecę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same cuda! Stara bardzo lubię! Nude lubiłam jak byłam sucharkiem, teraz trochę spływa :( Na Forever mam wielką chęć i przy najbliższej promocji sobie kupię :) Mam też EL DW, niedawno dostałam od kolezanki, ale nawet jeszcze nie użyłam :O

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Dior Nude:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyko Fanki24 lutego 2015 21:39

    Mam chęć na DIORSKIN FOREVER :)

    OdpowiedzUsuń